Segis

Usch så tröttis jag var imorse, skulle gärna ha legat kvar.. Men var ju tvungen att hoppa upp fort, så jag skulle hinna med en dusch.. Det var riktigt skönt kan jag säga.. Men vart inte så mycket piggare, för jag somna så fort jag kom på bussen! Så fick lite mera sömn iallafall, är väldigt skönt ibland.. Hmm.. Undra vad kvällen har att vänta då?! Får se om Fredde kanske har tid att komma över och kolla på min dator.. Den är inte riktigt som den ska just nu*Snyft* Tur att jag har Milles dator hemma.. Så vi får väl se om Fredde kan fixa den eller om det bara är att köpa en ny.. Men det lär väl visa sig.. Men jag har ju så mycket på datorn som jag vill ha kvar, så jag vill inte att den ska vara förstörd.. Sen får vi se om kvällen bjuder på något skojigt.. Ska man kanske försöka baka idag istället då?! Har ju sagt det i två dagar nu att jag ska baka kladdmuffins.. Men fan tiden räcker inte alltd till, har för mycket att göra hela tiden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0