Black&White

Det vart inget muffins bak idag! Typiskt! Men men, får göra det på onsdag istället.. Men det var riktigt trevligt i Öregrund iallafall, tog ett tag innan vi kom iväg.. Men det är ju inte så ovanligt i våran familj.. Haha! Men maten var god, tycker jag iallafall.. Åt black&white, som alla andra i sällskapet.. Nästan Robin och Ludvig åt pizza istället.. Men det var riktigt trevligt, får vi göra om tycker jag.. Tack igen för maten mamma! Du är snäll du! Sen åke vi till syrran för belgarna skulle få se deras fina hus! Men jag är riktigt stolt, cyklade från Dannemora.. Jag var snäll och hjälpte robin hem med sina cyklar.. Eller hem och hem, dom står här nu! För han följde med in så vi har druckit te och käka vaniljbulle*GOTTIS* Sen kolla vi på slutet av beck och sen vart det en massa klipp på youtub! Sen tog vi en sväng med bilen, plocka upp Emelie gjorde vi med.. Men det var ganska dött ute.. Som vanligt! Men nu väntar sängen på mig.. Imorgon ska jag in och gå på stan en sväng innan jobbet! Jag och Emelie tänkte ta en shoppingrunda.. Hoppas men te låda finns kvar på myrra! Vill ha den.. Den skulle passa i nya lägenheten! Hihi!!

Nej nu ska jag sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra där

2009-07-28 @ 02:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0