Stan, julklappar, godis och sova!



Igår blev det en tripp in till stan med Emelie, skulle handla lite julklappar.. Men vart mest grejer till lilla mig*Skratt*.. Men det var en trevlig liten tripp.. Men är som sagt var inte klar på långa vägar.. Fattar inte att jag är så sent ute jag som alltid brukar vara ute i god tid, men icke i år.. Börjar fan bli stressad!!

Grejade iallafall lite när jag kom hem från stan.. Men allt blev inte klart, fick ju lite besök.. Två pojkar kikade över.. Undra hur mycket utav mitt godis som finns kvar*Blink*.. Tror de försvann en hel del om jag ska vara ärlig.. Men men finns ju nytt på affären som tur är, får väl fixa det imorgon!


Snart får jag åka hem och sova*Skönt*.. Får se vad dagen har att erbjuda när man vaknar sen.. Lite fix hemma kanske, skulle ju inte skada direkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0