Julfest, paket, måla, krogrunda och max!



Helt underbar låt!




Nu var det ett tag sedan jag skrev igen.. Men har ändå skrivit mycket, verkligen på skrivhumör.. Men inget som kommit med i bloggen..

Helgen har varit riktigt bra måste jag säga. *Gilla´s*

På fredagen var det julfest med jobbet, riktigt trevligt! Vart till och med lite dricka för min del.. Ja ni läste rätt, inte ofta det händer.. Men riktigt kukl var det! Måste snart göras om.. Kul att träffa jobbar kompisar utanför jobbet, blir en helt annan stämning! Till och med tomten kikade förbi festen.. Tänk att det alltid är lika kul med paket! När vi var tvugna att gå från lokalen drog några av oss vidare.. Är lite chockad att till och med jag följde med på krogen*kors i taket*.. Men galet kul hade jag! Jag som sagt till Emelie att jag nog skulle hel runt elva tolv någonting.. Men klockan var fram åt tre när jag behaga åka hem, en sväng förbi alunda blev det också.. Vi var snälla och körde hem Johan! Sen blev det raka vägen hem och i säng!

Vaknade på lördagen och kände mig tok förkyld*Ogillas*. Inte det minsta bakis, bara ont i halsen! Lördagen spenderade jag med Lisa, tobias och Robin i garaget.. Fixade med Tobias epa.. Jag målade, riktigt kul! Fint blev det också, om jag får säga det själv! Sen kom även Ludvig och Johan förbi och sällskapade oss en sväng.. Tog en sväng upp till Robin och kollade på hans lilla projekt som han har köpt.. Blir nog kanon när det är klart.. Speciellt med en blå spärr, eller hur vart det?!*Skratt* Sen tog vi nogra rundor, men det var inte så speciellt kul.. Så vi åkte tillbaka till Tobias.. Eller vi och vi, jag och Tobias.. De andra gav upp, tröttisar alla är*Blink* Fast Ludvig och Johan kikade över efter ett tag! Sen blev det hem byta om sen in till stan och hämta Emelie! Hon hade tagit sig en krogrunda.. Som vanligt blev det en drive in på max*Gott* Sen hem och sova, var riktigt trött!

På söndagen blev det frukost med Emelie! Sen hämta upp Lisa sen vidare till Tobias.. Måla lite och sällskapa grabbarna.. Sen iväg till jobbet..

Måndagen sov jag till typ halv fyra, föruton alla gånger jag vaknat av mobilen! Gud vad jag hatade den!! Upp tog en dusch, körde Lisa till träning sen iväg upp till Robin och kolla när de greja med hans projekt! Sen iväg och klippte Carl, men det blev inte riktigt klar. Nog bäst han går med mössa på sig.. Körde honom sen till träning och sen skulle Tobias hem och käka lite mat.. Sen upp till affären, köpte lite mat.. Hem, käka umgicks med Tobias.. Sen iväg till jobbet.. 

Undra vad tisdagen har att bjuda på.. En massa sömn till en början hoppas jag! Och en snäll mamma som kommer och hjälper mig*Glad*

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0