Full fart, fika, städa och ljusparty!

Igår kom man hem från jobbet vid kvart i åtta.. Sprang in till pojkarna som låg o sov så skönt i sängen! Fick stressa på dem lite så att vi skulle hinna till skolan i tid! Blev frukost i bilen, bra att macken finns! Sen full fart ut till morkarla.. Sen ner till österby, prata lite med Tobias och Carl innan jag skulle hem och sova! Somna efter nio och gick upp vid tolv igen! Tog en snabb dusch sen ner till österby, träffa kusin som var hemma och var lite små sjuk! Sen hämta Ludde vid bussen och plocka upp Emelie och pappa.. Vi hade bestämt att vi skulle ta en fika på hembagerit!

Men när vi kommer in dit hinner jag bara bestämma vad jag ska fika, sen ringer syrran.. Albin hade blivit sjuk så jag fick åka och hämta honom i skolan! Så pappa, Emelie och Ludvig fick typ fika själva, jag kom tillbaka när de var klara! Sen kom Lisa så hon följde med ut till dannemora.. Lämna av bil och Ludvig, sen åkte jag hem och städa.. Tack Emelie för hjälpen*Glad*..

Vid klockan sex kom Christina över och började göra ordning för ljuspartyt! Gud så mycket fins det finns! Helt galet! Riktigt mysigt var det! Sen efter party´t blev det lite middag för mig, hade jag helt glömt bort att äta tidigare*Fy* Sen kom Emelie ut och hämta upp mig, tog oss en liten runda*Brumbrum* Men det hände inte så mycket! Så vi gav upp och åkte hem!

Igår hade jag planerat att gå i säng tidigt.. Men blev det så...? Nej inte direkt då.. Sov bara tre timmar på morgonen för att jag skulle vara trött på kvällen så jag kunde läggamig tidigt! Men klockan var väl två innan jag kom i säng*Galet*..

Nu sittet jag hos systeryster, gick hit strax innan åtta.. Körde ner pojkarna till bussen, sen ut till syster igen!

Hmm undra om man ska baka idag kanske.. Känns väldigt lockande måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0