En ny dag!

Var en lugn kväll igår, var helt slut.. Men lite duktig var jag igår iallafall, tvättade ju all tvätt!! Kors i taket! Haha! Klockan ticka iväg och jag skulle sova, även fast den inte var så mycket.. Strax efter elva tror jag, men kände verkligen att jag behövde sova.. Men så ringde min älskade syster som är värld all tid i världen, så tidsplanen sprack.. Men vad gör väl det, vart ju inte så långt samtal.. Men jag somna direkt när jag lag ner huvudet på kudden! Tänk så skönt det kan vara att sova, helt underbart tycker jag! Nu har jag klivit upp, man ska inte behöva gå upp så här tidigt på en LÖRDAG.. Känns lite  jobbigt, men man måste ju.. Men jag känner mig inte så trött inte än iallafall*Skönt* Men min mage gör ONT! Inte kul alls kan jag säga! Hoppas det går över snart, väldigt snart!





Det är bättre att leka med elden
Och bränna sin hand
Att älska och förlora
Än att inte ha älskat alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0