Mirrors

Var bara tvungen att skriva lite innan jag ska sova.. Har väl egentligen inget direkt att skriva.. Men jag bara älskar att skriva.. Det är så skönt att bara skriva av sig.. Ibland skriver man hur mycket som helst och nästa gång skriver man typ ingenting.. Men bara det här att sitta ner och skriva lite, det är så skönt!

Men eftersom jag inte har något speciellt att skriva om, så kan jag väl skriva om dagen.. Det började med att jag vaknade typ halv tre! Total panik.. Hatar att sova bort hela dagen.. Förvånad var jag över att ingen hade ringt, brukar alltid vara någon som stör!! Haha! Sen drog jag upp till aktionen, men där var det ganska tråkigt.. Så det fick bli en vända upp till simbadet istället där Emelie väntade.. Det är ju eldfestveckan nu.. Får se hur mycket tid man tillbringar där detta år då.. Sen fick lilla Lisa sin vilja igenom.. Hon ville se spökhuset i dagsljus, knasig som hon är.. Hihi! Sen fortsatte vi på vägen, vi ville se vart vi kom ut.. Tillslut kom vi fram nästan i Alunda.. En trevlig liten tripp var det.. En glad Lisa iallafall.. Sen skulle de upp till simbadet igen, men de var inte jag så sugen på.. För mig vart det en vända upp till mormor istället.. Så där blev man bjuden på mat*Gottis* Efter det åkte jag hem och satte mig i soffan och slappa framför datorn.. Vart även lite film mys, med sällskap! Såg mirrors, riktigt bra tycker jag!

Nej nu blir det sängen för mig! Ska ju jobba imorgon, så bäst att man lägger sig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0