Konstigt!

Tycker det är så kul med vissa personer.. Varför bli vän med någon som man absolut inte tycker om? Tycker det är lite mysko jag.. Vad är det du får ut av att ha mig på din vänlista? Är jag verkligen så intesant så att du måste kunna se vad jag gör? För vi känner ju typ inte varandra, jag tror aldrig jag har pratat med dig.. Inte vad jag kan komma ihåg iallafall.. Det är ju inte direkt något jag lider av heller om jag ska vara ärlig.. Känner inte direkt något behov i att lära känna dig.. Men om jag skulle tycka så illa om en person som du verkar tycka om mig, så skulle jag ju inte lägga till den som vän.. Men på något sett måste det ju vara så att mitt liv intreserar dig.. Så hoppas att du hittar något spännande om mitt liv nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0