Förra helgen!

Tänkte berätta lite om helgen.. Eftersom mitt internet krånglar hela tiden så har jag inte kunnat skriva..

I fredags jobbade jag först på dagen.. Sen hämta jag tapeter åt min älskade syster så att hon skulle slippa åka in bara för att hämta dem.. Sen vart det hem och laga lite mat, vila lite.. Sen vart det fredagsmys med Emelie och Lisa! Massa onytigheter åt vi, inte bra alls.. Sen blev det en runda med ugglan! Haha! Träffa massa människor ute.. Trevligt!

I lördags skulle jag hjälpa mamma och moster på aktionen.. Men det var så lugnt så jag behövde inte komma.. Ganska skönt om jag ska vara ärlig.. Mamma kom med frukost som jag aldrig åt, massa annat kom i vägen.. Fick besök av Robin på eftermiddagen.. Vi kika på tv och tog det lugnt i soffan, riktigt skönt.. Just ja, det vart ju lite popcorn krig också.. Hela köket var fult med popcorn! Men kul hade vi! Sen åkte vi hem till Robin för han skulle käka lite.. Sen vart det en tripp till Morkarla och hämta Albin, han hade varit på kalas eller något sånt! Sen var jag bara tvungen att åka och köpa mat, var tok hungrig.. Sen vart det skräckfilm ihop med robin! Den var riktigt bra!! Sen skulle Robin ut till Dannemora och jag skulle träffa Emelie! Men det vart inte en så sen kväll, ganska skönt faktiskt!

I söndags vart det lite sovmorgon, sen en tripp över till Robin! Sen tog vi ugglan ut till Dannemora och hälsa på stinsen och hennes familj! Den lilla herren i familjen var väldigt rastlös så vi tog en sväng till Österby och köpte glass på grillen.. Sen en sväng hem till Robin och sen hem till Dannemora igen.. Sen hade jag och Robin lite beslutsångest vad vi skulle käka.. Båda var väldigt sugna på kina mat, även tacos lockade! Men det slutade med att det blev en pizza! Usch vilken onytig helg det blev för min del, inte bra alls.. Sen vart det en liten tripp ute på byn.. En händelse rik kväll, tänk hur folk håller på.. Vissa borde ju ta och växa upp tycker jag! Sen vart det lite bilkurragömma! Men vi var tokdåliga.. Haha! Men det var kul ändå!

Nu har jag berättat om förra helgen.. Nu är det bara att vänta och se vad denna helg har att erbjuda?! Hoppas på någe trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0