Spyan

Kunde köra lugnt till jobbet idag! Var ute i god tid och det är inte vanligt för att vara mig!! Men kvällen fick fort, kolla på spyan klippet på youtube! Riktigt bra! Haha! Men jag har varit lite små snurrig idag också, inte bra.. Men det har varit en händelse rik kväll.. Har fått reda på massa spännande saker.. Men det är en sak som jag inte förstår och det är vad du får ut av att ljuga? Varför inte bara hålla sig till sanningen.. Det skulle nog vara lättast skulle jag tro.. Men du kanske inte är så pass smart.. Men du förlorar ju på det i längden.. Men men! Nu har jag kollat lite på beck på fyran och käkat lite, var tok hungrig när jag kom hem.. Inte bra, men vad ska man göra när man är hungrig?! Är ju typ små hungrig hela tiden, förstår inte varför.. Blir knäpp på mig själv just nu! Nej nu väntar min underbara säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0