En fredag passerad

Jaha då har ännu en fredag passerat, vart en väldigt lugn sådan.. Låg hemma och kika lite på tv, städa lite och babbla en massa i telefonen! Undra vad jag skulle göra utan min lilla mobil?! Känns som att man skulle gå under om man inte hade den.. Men fick som sagt lite gjort där hemma igår, plocka undan lite saker.. Hade tänkt att jag skulle börja packa men jag orkade inte! Var för trött och seg för att orka ta tag i det, ovanligt.. Jag vill ju vara som vanligt igen, den jag var förr.. När jag hade hur mycket energi som helst, när man kunde städa vilken tid på dygnet som helst och vara ute sent.. Visst kunde jag vara trött förr, men inte så här.. Då klarade man sig med att sova på bussen på vägen hem från jobbet eller bara vila några minuter, men nu måste man ju vila när man kommer hem också.. Jag måste liksom ha min eftermiddags vila.. Det känns så himla tråkigt, skulle vara lättare om man visste att det fanns en anledning till det.. Men det verkar det ju inte göra, för proverna var ju bra.. Hmm, konstigt det där.. Det är inte kul när man känner att någonting är fel, att det är någonting som inte stämmer.. Och så hittar de inget fel på en! För jag är inte den här tjejen, jag är inte så här tråkig.. Jag älskar ju att hitta på saker och hatar att sitta stilla.. Men nu blir det ju nästa att man ibland drar sig från att göra något bara för att man vet att jag blir helt slut.. Fan vad jag hatar det här.. Och sen när jag pratade med läkaren nu i veckan så frågade han mig om det bara var när jag reste mig upp som jag blev snurrig.. Men hallå...? Lyssna han inte på vad jag sa när jag var där nere.. För det är ju oftast inte när jag reser mig upp som det blir snurrigt, utan det kan komma när som helst.. Ibland undrar man om de verkligen lyssnar på en när man kommer ner.. Och så undrar de varför man väntar så länge med att gå ner....! 

Nog om detta nu... Hoppas kvällen har någonting kul att bjuda på.. Vet en sak som måste göras idag, betala räkningar! Gud så kul! Haha.. Men det måste ju göras iallafall.. Ska försöka leta efter en ny liten rallybil också.. Denna gång blir det nog en liten bil.. En golf kanske..? Eller? Hmm...? Är svårt det där, passar verklilgen jag i en golf?!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0