Pubkväll!

Igår vart det inte mycket skrivet.. Hade ju tänkt skrivit om kräftskivan och så där, men det var fullt upp ändå.. Så  jag får väl skriva om allt nu istället!


Som sagt så vart det ju kräftskiva i onsdags, riktigt trevligt.. Även fast jag inte käka några kräftor.. Det fick räcka med kex och ost för mig och Emelie.. Men det fanns även andra som gillade våra kex, min pepsi försvann rätt  fort den med! Det vinnande laget från vollybollen fick ett pris också, massa godis.. Som helt plötsligt regnade över alla andra! Sen kom så klart musiken fram också, så det vart vart dans på både bänkar och bord.. Utan att något gick sönder, eller?! Satt vid ena stugan nästan hela kvällen, så inget dansande för mig.. Men jag hade riktigt trevligt ändå, satt och kika på alla tokar som dansade! Vid tre tiden gav jag och Emelie upp, då lockade sängen för mycket.. Tänk så skön sängen kan vara ibland!

Men det var inte lika kul när man skulle upp igår, har inte ens hört klockan.. Men vaknade vid tio av ett mess! Så det vart en snabb dusch och sen iväg upp till simbadet.. Sen vart det en liten promenad med lilla nova, vilken go liten tjej! Alltid glad! Så vi gick till hembageriet så jag fick i mig lite lunch och lilltjejen sov så gott i vagnen! Sen gick vi tillbaka till simbadet.. Åkte hem vid fem tiden, var tvungen att sova en liten sväng.. Var helt slut.. Efter sov stunden blev det en sväng till pappa.. Sa hej till Fredde, Kristinas son! Satt där ett tag, sen tillbaka till simbadet.. Jag och Emelie fixade inköpslistan på allt vi behöver ha till helgen! Vid nio åkte jag hem till Alle, hon var så snäll och hjälpte mig med håret! Jag är tok nöjd, känns lite ovant bara.. Men man är nog snart van..

Idag  var man tillbaka på jobbet, men bara idag.. Sen ledig helgen, kanon! Blir en sväng in på gränby efter jobbet, måste inhandla en ny borste! Sen blir det hem, fixa sig och simbadet ikväll, pubkväll! Ska blir riktigt kul! Så schemat är fullt hela helgen.. Har massor att göra, blir väl stressigt som vanligt!! Men det är väl så det ska vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0