RIP Pälle!

Igår hade man ledig dag, vakna till och med innan klockan.. Men det var inge kul sätt att vakna på.. Får inte ha min älskade Pälle kvar*Snyft* Jag som älskade min lilla rallybil!! Han fick namnet Pälle av Emelie under våran tripp i sommar.. Men nu får jag och teddan börja kolla på ny bil.. Men vad ska jag ha nu?! En saab, volvo eller kanske en gul polo? Hmm.. Inte lätt det där.. Men får låna ugglan lite under tiden! Men sen gjorde jag mig i ordning och åkte till hembagerit och käka frukost med pappa.. Inte alla dagar man äter bakadpotatis till frukost! Hihi! Sen åkte vi ner och hämta lilla Pälle, en sista åktur.. Hämta kartonger hos pappa, plocka upp Robin sen ut till syster.. Fick hjälpa Ted att hämta grejer i Örbyhus, dit följde även Emelie med! Trevligt! Sen vart det en sväng till hembageriet igen, fika med Emelie och Robin! Riktigt gottis var det! Sen tog vi en runda, sen lämna av Emelie hemma.. Då ringer syrran, så upp till hembageriet igen.. Sitter där en stund igen, för tredje gången.. Men då ringer pappa, han måste ha mitt kontonummer.. Försäkringsbolaget behövde det så de kunde betala ut pengarna för Pälle! Så har pengar inom tre dagar tror jag! Så det var bara att åka hem var tvungen att plocka ur bilen.. Massa saker hade jag i den! Tur att Robin hjälpte mig.. Sen plocka syrran oss för en tripp in till stan! Köpte en blomma på ikea och en tavla på gränby! Riktigt nöjd med mina inköp! Sen vart det en runda med Emelie när hon kom hem! Sen stupa man i säng!

Men sov inge vidare inatt, vaknat flera gånger! Bara snurrat runt i sängen, hitta inget skönt sätt att ligga på.. Men men kom ju upp iallafall.. Hoppas på att mamma skulle in till stan idag så man får åka bil hem!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0