Blod och sprutor

Idag fick man gå upp tidigt, även fast man skulle jobba kväll.. Skulle ju ner till farbror doktorn idag.. Så han tog blodtryck både när jag låg ner och när jag reste mig upp och det hängde väl inte med som det skulle.. Sen var pulsen hög också! Sen fick man stå och blunda, blunda och träffa näsan med pekfingret och massa sånt.. Sen skulle jag lämna massa blod, jag som hatar det.. Men måste säga att kille som tog de var riktigt duktig! Det kändes inte mycket alls och det gick jätte fort*Skönt* Så nu får vi se vad proverna visar.. Hoppas på svar imorgon! Efter besöket hos doktorn åkte jag och hämta Emelie för vi hade bestämt att vi skulle käka frukost ihop.. Så det blev frallor från hembageriet*Gottis* Sen stod polisen på bruket idag också och tog dem som körde för fort! Undra om det var några som blev tagna?! Jag tycker inte om polisen, får panik när jag ser dem! Sen skulle jag åka till jobbet, kan ju säga att man vart blöt av att vänta på bussen! Sen sken solen när jag kom in till stan, men när jag kom ut från hm då regna det! Inte kul alls, man blir ju så blöt! Men jag gillar regnet om jag får ligga hemma på soffan och ha det skönt!! Hihi! Undra om man ska kika på film när man kommer hem idag? Eller ska man kanske hoppa i säng?! Hmm?! Får se hur tröttis man är.. Risken finns ju att jag somnar om jag lägger mig på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0