Härlig dag

Haft en härlig dag! Har varit och kollat in min nya lägenhet! Det kommer att bli såå bra, helt kanon kommer det bli.. Blir en sväng till ikea innan flytten, måste handl lite nya saker! Det känns så himla bra! Sen har jag fikat med pappa, syrran, Ludvig, Emil, Albin Och Evancia.. Sen snurrat runt med syrran, Emelie och Evancia.. Vilken härlig människa, fan vad jag har skrattat idag!! Sen hade jag funderingar att följa med på bilbingo, men jag hoppade över det.. Träffade Emelie istället, vi snurra runt för ovanlighetens skull.. Men det var väldigt dött ute, så tråkigt! Så vi tog en tripp ut till Teddan, han satt och kolla efter bil åt mig.. En röd polo eller kanske en gul?? Hmm.. Den var ju lite små häftig.. Men jag i en liten bil?! Känns inte riktigt bra.. Men man ska ju våga testa något nytt.. Och det kanske är just en lilla röda då som är den nya grejen i mitt liv, även fast det känns lite konstigt.. Får ta en funderare under natten! Nu är ränkingarna betalda också, inte kul.. Alla pengar bara försvinner, känns ju så tråkigt.. Men det måste ju göras.. Nej undra om man ska ta och lägga sig kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0