Min bil

Gårdagen började inte bra igår.. Först var jag sen och sen förstörde jag min bil!! Så kvart i sju på morgonen ringde jag mamma och tok grina.. Var helt knäckt över att min lilla bil blev förstörd.. Snacka om att man är klanting.. Sa till mamma att jag aldrig mera skulle köra bil.. Haha! Tänk hur man kan bli.. Sen försökte pappa få mig att komma över med bilen när jag kom hem från jobbet.. Men det vägrade jag, pinsamt! Sen ville syrran att jag skulle komma ut till dem, för Teddan ville se bilen.. Men när jag sa att jag ville så kom de ner och hämtade både mig och bilen.. Sen ville syster muntra upp mig lite, så då fråga hon om vi inte skulle åka på bio! Så bio blev det för oss, sena som vanligt.. Kom precis när bion började, så vi slapp ju reklamen iallafall!! Efter bion vart det äppelpaj och glass från donken! Det är ett måste när vi varit på bio!!

Idag fick jag ta en senare buss till jobbet, skönt! Har haft planeringsdag, så har lyssnat på en massa prat om olika saker hela dagen.. Lite jobbigt att sitta stilla så där länge.. Prata med pappa idag också, han var iväg med min bil, så nu får vi se vad som händer.. Det kan bli så att de struntar i att lage den, min älskade bil.. Jag som älskar den, så nu håller jag tummarna! Sen har jag fått en tid hos farbror doktorn, så får se vad de säger när jag kommer ner.. Sköterskan tyckte inte att det lät bra att jag varit snurrig så länge.. Men det blir väl massa prover som ska tas också.. Så trevligt! Nej snart blir det film med Emelie..

Kommentarer
Postat av: Johanna Panna Pytt i Panna

Tack för bion =D å de e klart vi måste käka äppelpaj,trots magen hahaha mycket kladd å skratt blidde de ;)

2009-08-18 @ 00:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0