Kväller

Gick bra att jobba idag, lite små snurrig var jag en sväng.. Men det funkade bra ändå.. Fick åka upp till affären och handla när jag kom hem, vart jätte sugen på köttförssås och spagetti! Sen vart det till att ligga och ta det lugnt en stund på soffan, jätte trött var jag.. Men sen lyckades Emelie få upp mig till simbadet.. Det var väl helt okej där uppe, kände mig inte direkt taggad.. Men imorgon åker man kanske upp lite tidigare, göra någon nytta iallafall.. Jag och Emelie skulle planera lite inför helgen imorgon eftermiddag iallafall.. Så vi vet vad vi ska köpa hem och vad som behöver fixas! Känns inte som att det är eldfesten nu till helgen.. För vart tog sommaren vägen? Men nu ska jag upp till simbadet en liten snabbis, Tommy ville hem! Sen blir det sängen för mig.. Är döds trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0