Fredag!

Igår vart det torsdags mys i dannemora! Jag, Emelie och pojkarna.. Sen kom robin och hans kompis också.. Riktigt mysigt var det!

Idag vart det en tripp till arlanda och hämtade teddan! Sen var vi upp till systeryster på sjukhuset och hälsade på.. Sen vart det donken och en sväng till gränby.. Hämtade upp syster innan vi åkte hem också, hon vart utskriven idag! Nu är det bara att hoppas att allt blir bra.. När jag kom hem hade katterna levt rövare här hemma, inge kul alls.. Sen kom det en tjej och tittade på lägenheten! Hon verkade gilla den, underbart.. Hoppas hon kan flytta fort, för nu vill jag ha min nya lägenhet!! Gud så jag längtar! Har hittat massa saker som jag vill köpa till nya lägenheten, känns så himla bra.. Men idag har det varit en riktigt snurrig dag, hatar det här! Är nog dags att göra någonting åt det hela!

Blir nog bara en slappar kväll idag.. Bara ligga på soffan och ha det skönt! Just ja, måste ta hand om tvätten först*TRÅKIGT*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0