Frågetecken

Nu har jag suttit flera timmar och försökt klura ut hur jag ska kunna fixa bloggen.. Men nu ger jag upp för ikväll.. Får ta nya tag imorgon och då tänker jag inte ge mig.. Jag ska klara av det, men det är ju bara massa koder och grejer.. Blir ju snurrig på allt det där.. Men jag tror jag börjar fatta lite iallafall.. Men det är ju inte direkt det lättaste jobbet.. Men men.. Man jag ska klara av det! Jag är duktig på att vara envis! Haha! Ska man klara av det där ska man nog både vara envis och ha bra tålamod.. Hmm, tålamod är ju inget direkt min starka sida.. Blir ju galen när saker inte går som jag vill på en gång.. Nu ska jag ta en tripp till stan, Emelie och Jossan ville hem.. Tänk så snäll jag är som hämtar er så där mitt i natten! Hehe..


Varför bryr jag mig?! Jag har ju lovat mig själv att sluta med det... Ändå blir jag besviken! FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0